Thursday 8 November 2012

Rindu .

hey,hey !
rindu,rindu :)rindu korang semua :D
well , dah cuti sekolah kan ? mesti la rindu kat korang semua ?
terutamanye , aku rindu sangat-sangat dekat ibu aku :D heee :)
aku rindu bruno mars . haha ! gedikssss !no laa, aku rindu bk aku :),
rindu kebahagian macam dulu , rindu adeq aku , rindu semuanye la :)
haha, over la pulak ... serios ni , aku dah lame tak citer pasal bruno mars >_< !
rindu siottt . lagu terbaru dye'locked out of heaven ' tak silap aku laa . hehe .

I LOVE BRUNO MARS:)

jangan cakap aku gedikss pulakk , dah perangai aku macam ni , nak buat macam mane ?
kan ? huhu :D sekarang da cuti sekolah ! tak tahu nak buat ape dekat rumah ? hurmm :'(
nak hang tak boleh , keadaan tidak mengizinkan , hermmm , sabar je laa syeera :(

hey guys,tengs sudi bace,good luck!

0 comments:

Post a Comment